Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 28 stycznia 2014

pisane piaskiem - pierwsze prawdziwe LO


To jest moje tak naprawdę pierwsze prawdziwe LO. 

Zrobione na warsztatach organizowanych 26.01.2014 przez Wiosankę pod nazwą

"Babska niedziela".

Na warsztatach było twórczo, kreatywnie, wesoło i gwarno. 

W końcu 10 babek razem się zebrało - to cicho nie mogło być. 

Już dawno chciałam coś zrobić z tym zdjęciem mojej córci i w końcu trafiła się okazja.


Chcę tą pracę zgłosić na wyzwanie Scrap Around The World, 

gdzie trzeba było się zainspirować poniższym zestawem.

Mnie zainspirowała plaża, piasek i niebieski kolor.

Postaram się zrobić w świetle dziennym kilka zbliżeń elementów, które dzisiaj niestety już nie

udało mi się sfotografować.

I kilka fotek robionych za dnia:







Wyzwania:

1. Scrap Around The World


do 31.01

Dziękuję Wam, że tu do mnie zaglądacie i zostawiacie miłe słowo. 

Pozdrawiam.

9 komentarzy:

  1. no jestem pod wrażeniem, wcale nie widać, że to pierwsze LO, wyszło bosko :D mam nadzieję, że będę mogła u Ciebie częściej podziwiać LOsy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fANTASTYCZNE, genialne. no powiem szczerze,ze super praca. Bardzo mi się podoba. GRATULUJĘ i czekam na kolejne LO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. A może jeszcze zbliżenia, bo nie widać pomysłu z piaskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. adorable picture and LO!! thanks for joining us at SATW!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Great texture and background!....loving that photo too :)
    Thank you for sharing with us at SATW

    OdpowiedzUsuń
  6. What a little cutie pie! and wonderful background work! love your colour scheme! Thank you so much for playing along with us at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super scrap. :)
    Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fabulous textures...Thanks for playing along us at Scrap Around the World!!!

    OdpowiedzUsuń