Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

niedziela, 21 sierpnia 2016

Exploding box - pudełko na ślub inspiracja dla Crafty Moly

Witajcie w ten niedzielny, leniwy (u mnie deszczowy niestety) poranek. 

No już prawie południe :)

Sezon ślubny w pełni, więc i sporo ślubnych projektów powstaje. 

Do ślubnych exploding boxów wspaniale nadają się tekturki z Crafty Moly.

Na wierzch pudełka dałam ramkę dwuwarstwową 4 G07.


W środku pudełka w centralnym miejscu wkleiłam parę młodą oraz jeden

z elementów z zestawu ornamentów zestaw 7 G6. Pozostałe ornamenty

 umieściłam na ściankach pudełka. 

Wszystkie tekturki pokryłam białym pudrem do embossingu. 






Prdukty ze sklepu Craty Moly:

1282 Tekturka  - Ramka dwuwarstwowa 4 G07  108 Tekturka - Ornamenty zestaw 7 - G6

642 Tekturka -  Wyznaję Ci miłośc 2- G4

Zapraszam do sklepu, pojawiło się ostatnio wiele wspaniałych nowości.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

1 komentarz: