Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 5 kwietnia 2017

Zaproszenie na I Komunię Świętą - inspiracja dla Crafty Moly


Cześć.

Dzisiaj moja chwila na inspirację dla Crafty Moly.

Ponieważ maj zbliża się wielkimi krokami, 

a maj równa się I Komunia Święta, więc dzisiaj chciałam Wam pokazać 

kolejną inspirację komunijną. 

Oto kolejna propozycja zaproszenia komunijnego.


Ta wspaniała tekturka IHS stanowi główny element mojej propozycji. 

Zaproszenie białe, delikatne i uniwersalne, równie dobrze pasuje dla dziewczynki

 jak i dla chłopca.




Tekturka Crafty Moly użyta:

1279 Tekturka  - Ramka IHS dwuwarstwowa G10

Zapraszam do buszowania po półkach Crafty Moly.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz