Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 30 stycznia 2013

Urodzinowa nietypowo

W odpowiedzi na wyzwanie urodzinowe w Scrap Butiku
przygotowałam taką oto kartkę. 





Nie ma typowego napisu urodzinowego, tylko życzenia wg mojej inerpretacji. 

Zgłaszam ją na wyzwanie:

1. w scrap butiku 


do 31.01.

2. Ponieważ wzorowałam się na mapce wg wyzwania #1 w Studio 75, 
zgłaszam ją na to wyzwanie.



do 31.01.

3. W The Perfect Sentiments
PSC64: Anything Goes with a Die-Cut



do 6.02



6 komentarzy:

  1. śliczna :) taka optymistyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa i optymistyczna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywna kartka, dla mnei jest ona pełna radości, z pewnością nietuzinkowa. nutki i domino - super połączzenie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Studio75.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa interpretacja, dziękujemy za udział w wyzwaniu studio75 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. What a neat card! Love the colors and your use of the domino! Thanks for joining us this week at The Perfect Sentiment!

    OdpowiedzUsuń