Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 29 maja 2013

Pamiątka ślubna inaczej

Na początku miało być pudełko ślubne na kasę. 
Ale oczywiście byłoby za prosto. 
Wymyśliłam, że może by wykonać coś takiego co nie zniknie głęboko w szafie. 
Coś do powieszenia na ścianę.

No i klops. Wymyśliłam, ale nie wiedziałam jak się zabrać do tematu. 
Termin na piątek był, a w czwartek rano nadal brak koncepcji. Tylko zarys był. Wytyczne też niełatwe. 
Miało być rockowo, na pewno nie romantycznie i kwieciście. 

O 12h45 (czwartek przypominam - tylko kilka godzin na wykonanie przed godziną zero) wpadłam na błyskotliwą myśl (moja własna opinia). 
A może zrobić to na płycie winylowej. 

No i teraz kolejny schodek - skąd płytę. Udało mi się szybko załatwić płytę i po południu przystąpiłam do pracy. Poniżej efekt. 
Papiery z UHK Gallery są po prostu genialne. Idealnie wpasowały się w nie kwiecisty i nie romantyczny projekt. Użyłam nieśmiało kilku stempelków.

Nigdzie wcześniej nie widziałam takiej formy wykonania. Mam nadzieję, że będę pionierem. 
Fajnie by było. 

Życzę miłego oglądania. 
Ale się rozpisałam. 







Swego czasu po zlocie w Szczecinie zostało mi pudełko po zakupach w Fifirifi. 
Idealnie nadawało się na opakowanie prezentu. Nie zaklejałam napisu, bo pomyślałam, że tu pasuje.


Chcę tą pracę zgłosić na wyzwanie w Galerii Rae - Koniec i Początek. 

Mam 2  interpretacje:
1. Koniec wolnego życia, początek nowego wspólnego - dotyczy wstąpienia w związek małżeński. 
2. Koniec starego oblicza płyty winylowej, początek nowego zastosowania lub wyglądu. 

Wyzwania:

1. Galeria Rae - Koniec i początek


do 15.06.

2. Kaboodle Doodles -

Challenge #173 - Anything Goes



GRAB KABOODLE DOODLES BADGE FOR YOUR BLOGS:
do 02.06

3. Crafty Sentiments Designs -

Show us stitching (real or faux)

OUR BANNER FOR YOUR blogs

do 03.06

4. Creative Card Crew -

Challenge 37 Punches/Dies



do 09.06

5. Pomorskie Craftuje -



do 14.06

Dziękuję za odwiedziny i komentarze. 
Pozdrawiam wszystkich.  


11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł! Nigdzie tego nie widziałam do tej pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna kartka-pozdrawiam ciepło i bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł na niekartkę ślubną! Oryginalny efekt, a teksty na płytoscrapie - doskonałe! :)
    Bardzo mi się podoba zarówno całość, jak i podwójna interpretacja tematu wyzwania. I oczywiście dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful design. Love the distressed edge.
    Thank you for joining us at Creative Card Crew

    Huggsss,Angelique
    EngelDesignsScrap

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne sa takie niekonwencjonalne rozwiązania ...
    dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu Ki DT POMORSKIE Craftuje i Galeria Rae :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is lovely...Thank you for sharing with us at Crafty Sentiments..And good luck.

    Caz CSD DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you so much for joining us at Crafty Sentiments Designs in our Show Us Your Stitching Challenge & Good Luck!

    Hugs,
    Karen - DT.xx

    www.kraftykarensblogspot.co.uk/wordpress

    OdpowiedzUsuń
  8. Great layout...Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week!

    OdpowiedzUsuń
  9. zupełnie inne ...:) fajny pomysł

    dziękuję za udział w wyzwaniu
    pozdrawiam
    Teo
    DT Galeria Rae

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! What an amazing creation! Your stitching is awesome! Thank you so much for playing along with us at Crafty Sentiments Designs! We hope you will play along with us again soon!

    OdpowiedzUsuń
  11. Inna ale bardzo fajna :)
    Pozdrawiam
    MonikaTL
    DT Galeria RAE

    OdpowiedzUsuń