Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 16 października 2013

Dziękujemy naszej Pani

Jeszcze jedna propozycja dla z okazji Dnia Nauczyciela.

Digi stempel od Novinki.





Wyzwania:

1. Kniewskij ScrapClub - #38 jesień



do 09.11

2. Craft Szafa- #21 Pożegnanie Jesieni

Banerek dla Was:)

do 26.10

3. Scrapek - " MATKA NATURA "

 

U mnie elementy zaczerpnięte z natury to:
- suszony liść - nie wiem jak się go fachowo nazywa
- łupinki/szypułki od żołędzi

do 31.10 


7 komentarzy:

  1. śliczna karteczka,dziękujemy za udział w wyzwaniu :) A liśc nazywa się chyba "perforowany " :))
    Basia DT Scrapek

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna karteczka:) bardzo podoba mi się Twój styl:) piękne grafiki, ładna oprawa i te chlapania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna kartka :) świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna praca. Świetna grafika. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna! podoba mi się ten kontrolowany chaos i naturalne dodatki! dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy

    OdpowiedzUsuń
  6. Очаровательная работа!!!!Спасибо большоеот Киевского скрапклуба!

    OdpowiedzUsuń
  7. Красивое решение осени :) Спасибо, что творите вместе с Киевским скрапклубом :)

    OdpowiedzUsuń