Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 3 grudnia 2013

sianko i przyprawy - przepis na święta


I znowu anyż i rafia, która mi się kojarzy z siankiem.

Czego tu nie ma na tej kartce: guziki, tasiemka, przeszycia, przyprawy, gesso.


Jakby ktoś pytał i był ciekawy co to za papier - powiem, że wykorzystałam ulotkę

pewnego sklepu sieciowego.


Ponieważ widoczny jest przepis na kaczkę - czyli jest motyw kulinarny - zgłaszam tą karteczkę na
wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów.



Wyzwania:

1. Craftowy Ogródek

http://craftowyogrodek.blogspot.com/2013/12/wyzwanie-swiateczne-z-lemoncraft.html 

do 16.02

2. Skarbnica  Pomysłów

http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2013/12/wyzwanie-grudniowe-motyw-kulinarny.html

do 31.12

Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł!
    Też mi się tak skojarzyła rafia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalny pomysł. Kartka od razu wywołała wspomnienie świątecznych aromatów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowa i pachnąca karteczka,

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, naturalna kartka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z przepisem - gdybym otrzymała taką kartkę - od razu zabrałabym się za robienie tej kaczki z przepisu :)
    Piękne wykonanie! (Kartki oczywiście, nie kaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale smakowita i aromatyczna karteczka :) cieszy moje oczy. Super pomysł z tym przepisem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca. Bardzo dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń