Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 30 stycznia 2014

Cardabilities #92

To ostatnia inspiracja w tym zespole projektowym.

Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo jeszcze trochę was poinspiruję

z nową grupą projektową od lutego do kwietnia, gdzie jest wiele wspaniałych dziewczyn,

nowych projektantek oraz kilka powracających (między innymi ja). 




A tutaj moja propozycja.


Oraz rzut na kilka detali.





Wspaniale, że coraz więcej osób bawi się z nami.

7 komentarzy:

  1. zapraszam na skromne candy: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/01/candy-z-kotem-u-koty.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna kartka z pięknymi kwiatami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne przeszycia, dodają kartce dużo uroku :) pozdrawiam - Ada

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi sie twój patent z nitkami. Dają świetne efekty.

    OdpowiedzUsuń