Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

niedziela, 16 marca 2014

i jeszcze wiosna


Poszłam w "hurtową" produkcję wiosennych kartek.
To moja 2 kartka w tej tematyce.






Wyzwania:

1. Stempell & Kartoon
 wiosenne prace w pastelowych kolorach, koniecznie z motywem roślinnym i  tekturką.


do 30.03

2. The Shabby Tea Room

BABY BLUE, BIRDS AND SPRING FLOWERS!


do 16.03

3. Diabelski młyn



do 25.03

7 komentarzy:

  1. Urocza!!! w przeciwieństwie do tego co się dzieje u mnie za oknem, pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne te kwiatowe (wiosenne i nie-wiosenne) karteczki! Ale najbardziej urzekła mnie ta właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny chaos nitkowy! lubię to! dziękuję za zgłoszenie pracy na zabawę w Stempllu&Kartoonie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super
    niby c&S a jednak dużo się dzieje
    dziękuję za zabawę w DM

    OdpowiedzUsuń
  5. i to w jakim wydaniu BOSKO!!! pozdrawiam Ki DT S&K :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu S&K
    Barb

    OdpowiedzUsuń