Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

sobota, 25 października 2014

Uniwersalnie z digi stemplem Zegar dla Digi Scrap

Cześć. Chciałam Wam dzisiaj przedstawić moją kartkę stworzoną z 
digi stemplem przedstawiającym zegar autorstwa Puchilinki.
 

 Trochę pochlapałam i pocieniowałam brzegi gesso, aby nadać nieco charakteru tej kartce.


Zegar potuszowałam brązowym cieniem, aby był w stylu vintage.
I użyłam sizal, żeby nie było za pusto i płasko na kartce.

 
Dziękuję Wam za uwagę i zapraszam do korzystania z tej świetnej grafiki, 
która może być używana w przeróżnych projektach, męskich pracach, kobiecych, 
na urodziny, imieniny czy z jakąś głęboką sentencją życiową.
 
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze.
 
Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Piękna! Dobrze, że dałas sizal - super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka. Bardzo klimatyczna i przyciągająca. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super karteczka:) świetny zegar:)

    OdpowiedzUsuń