Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

sobota, 24 stycznia 2015

imieniny z piórkiem

Taka kartka imieninowa w pudełku z papierów Prima oraz
papier ze strukturą drewna z katalogu alkoholi z Lidla.


Parę cekinów, taśma brokatowa dla nadania nieco koloru.





Wyzwanie:

1. City Crafter Challenge

http://citycrafter.blogspot.com/2015/01/city-crafter-challenge-blog-week-245-oh.html
do  26.12

2. Myhi Creativiti

http://myhi-creativiti.blogspot.ru/2015/01/5.html
do 12.02

3. Shelest Scrap

do 08.02
Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. świetne karteczki! papier z lidla- rewelacja!;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie karteczki bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. I am in awe of the layered design and all the different textures you used. Your card is gorgoeus. Thanks so much for joining us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne karteczki i papiery cudne. Piorko wyglada super. Ostatnio nabylam piorkowe wykrojniki ale jeszcze jakos nic z nich nie wycielam. Twoje karteczki zainspirowaly mnie, zeby w koncu wyciagnac moje wykrojniki z opakowania :). Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh so very beautiful! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń