Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 18 marca 2015

zielono-niebiesko + żółty


Bardzo nietypowe kolory jak na Wielkanoc, ale jakoś tak bardzo mi się podoba ta kartka.

Ta kartka pomalowana została dziecięcymi farbkami akwarelowymi.

Pasta strukturalna nałożona przez maskę TricksArt.





Zgłaszam ją na wyzwania:

Dream Craft



Scrapek

 
do 31.03

Scrappe lyst
Scrappelyst do 05.04
 
Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Boskie te liście- to stemple? Rewelacja! Muszę jeszcze jakies zrobić, bo niesamowicie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka! Bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Dream Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjna jest ps zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  5. Very beautiful card you have made. Thank you for participating at Scrappelyst!

    OdpowiedzUsuń
  6. What a beautiful card you've made.
    Thank you for participating our Challenge at Scrappelyst.

    Hege.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super , niebanalna, niepowtarzalna, wyjątkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycająca! A kolory przecudne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. What a creative and lovely card!

    Thanks for joining our challange at Scrapelyst.

    OdpowiedzUsuń
  10. So nice card :) I love your background. I have added me as a folloower of your blog, feel free to visit me back :) I have a huge blogcandy now, if you want to join. Have a great Easter :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka, super efekt z tą maską, a kolory rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  12. What a great card! Love the colors, and it is really creative!

    Thank you for playing with us at Scrappelyst!

    OdpowiedzUsuń