Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 23 kwietnia 2015

motyl w różu i fiolecie

Jeszcze mi się parę kartek wielkanocnych ostało do pokazania to pokazuję.

Nietypowa kolorystyka jak na wielkanocne kartki, ale cóż tam, mnie się taka

bardzo podoba.

Mój ostatnio ulubiony kolor - róż.




Elementy na kartce:
sizal, pasta strukturalna, farby akwarelowe, kwiaty.

Wyzwania:

13Arts


Ulubiony kolor
do 26.04

Paper story
http://paperstory-shop.blogspot.ru/2015/04/blog-post.html
do 30.04

Fabrika Dekoru

http://fdecor.blogspot.com/2015/04/blog-post.html
do 30.04


Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna, moja córka zakochana w różu jest zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie zmieszałas kolory- i ta maska do tego- super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pretty card! Thanks for joining us at 13 arts!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Very nice card! Thank you for joining us at PaperStory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Очаровательная работа! Спасибо от Paper Story))

    OdpowiedzUsuń
  6. Очень красивая работа!)
    Спасибо, что вдохновляетесь вместе с нами!!!))) Paper Story

    OdpowiedzUsuń