Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 25 sierpnia 2015

digi scrap wyzwanie


Witam serdecznie.

Czas urlopu sprawia, że gubimy się w rzeczywistości (przynajmniej ja)

i nie ogarniany czasu, dat (znowu ja). Takim oto sposobem jestem spóźniona

z publikacją mojej pracy na najnowsze wyzwanie na blogu Digi Scrap.

A tu przygotowałam kolejną stronę do mini albumu 15x15cm.


Oczywiście w kolorach z palety kolorystycznej - jaka jest przedmiotem tego wyzwania. 



Wykorzystałam grafikę Kalendarz urodzinowy autorstwa Anula 66.



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu.

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz