Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 18 grudnia 2015

z jeleniem i cekinami


Niestety nie umiem robić tradycyjnych kartek świątecznych.

Oto moja kolejna propozycja świąteczna z jeleniem

(mój najnowszy nabytek zestaw stempli - wspaniały, z którego jestem ekstra zadowolona).









Wyzwania:







Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Получилось очень стильно! Спасибо от StudioLeto!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa i niezwykła była kartka! Jeleń po prostu super! Dziękuję z bloga ScrapTherapy,za udział w naszym zadaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. интересная открытка, необычная даже. Спасибо за участие в задании ScrapEgo

    OdpowiedzUsuń
  4. Очень оригинальная и сказочная открытка! Спасибо от блога Скрапоголики!

    OdpowiedzUsuń
  5. Очень стильно и атмосферно! Спасибо от Скрапоголиков!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna. Wszystko mi się w niej podoba. Ci to za stemple?

    OdpowiedzUsuń
  7. Красивая открытка. Интересное исполнение. Спасибо от блога StudioLeto

    OdpowiedzUsuń