Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 14 kwietnia 2016

LO Szare wyzwanie w Filigranki


Cześć.

Dzisiaj ma dla Was LO jakie przygotowałam na najnowsze wyzwanie

na blogu Filigranki.

Tematem wyzwania są szarości i nasza kolekcja "Odważny debiut" szary.

Tym razem zrobiłam bardzo proste i oszczędne w detale LO,

jest mało bałaganiarskie (zupełnie jakby nie ja), ale mnie się bardzo podoba.

Rameczka nadaje takiej fajnej delikatności tej pracy.

Czarną kredką akwarelową nadałam cień wokół zdjęcia i pod liśćmi. 









Produkty ze sklepu Filigranki:

Odważny Debiut szary- ZESTAW Odważny Debiut szary 02 

Odważny Debiut szary 06  Tekturka ramka 60

Gesso Clear - przezroczysty grunt akrylowy 120ml  Gesso Clear - przezroczysty grunt akrylowy 120ml
Tusz akrylowy SPLASH!

Zapraszam serdecznie do udziału w wyzwaniu:



Wyzwania:

1. http://bumaga-maraka.blogspot.com/2016/04/1.html - do 01.05


Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo. 

Zapraszam do udziału w wyzwaniu. 

Pozdrawiam


1 komentarz: