Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 9 maja 2016

Filigranki wyzwanie" Biel w roli głównej" - kartka na ślub w pudełku


Cześć.

W dzisiejszej odsłonie przedstawiam Wam komplet ślubny,

kartka na ślub w pudełku, jaką przygotowałam na 9 już wyzwanie

na blogu Filigranek " Biel w roli głównej". 

W tej pracy wykorzystałam wiele produktów ze sklepu Filigranki :

- bazę pudełko DL
- mini parę młodą
- para młoda
- napis 2 become 1

Zapraszam do obejrzenia szczegółów mojej inspiracji na wyzwanie "Biel w roli głównej"

oraz zapraszam do czynnego udziału w wyzwaniu.


adziamar, Agata Seńko

















Produkty ze sklepu Filigranki:

Baza pudełko DL  Napis 2 become 1  Tekturka PARA 11

Tekturka PARA 11  Tekturka RAMKA 3

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Wyzwania:

1. http://tworzewjednymkolorze.blogspot.com/2016/05/wyzwanie-5-biay-challenge-5-white.html - do 31.05



2.

Zapraszam do udziału w wyzwaniu.

Pozdrawiam




4 komentarze:

  1. Such a lovely set. I love it <3
    Hugs, Natascha

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pięknie wyszło.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w Jednym Kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancki komplet :) Dziękuję za udział w białym wyzwaniu Tworzę w Jednym Kolorze :)

    OdpowiedzUsuń