Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 20 lipca 2016

Płyta winylowa jako pamiątka na ślub


Powstała kolejna pamiątka ślubna zamiast kartki czy pudełka.

To moja propozycja na płycie winylowej.

Całość zrobiona na papierach UHK Gallery, dużo elementów - super pamiątka,

którą można powiesić na ścianie zamiast obrazu czy zdjęcia w ramce.




















Wyzwania:


Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Jak dla mnie- powalająca praca1 jest świetna, z pomysłem a do tego super wykonana! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. super!
    a nie szkoda ci było płyty? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa i oryginalna pamiątka, dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet - ślub, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wykonanie !Pomysłowo ! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Od A do Zet. Serdecznie pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł super! Szkoda tylko, że tak mało tego vinyla widać, ale i tak mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous!
    Thank you for sharing with us at I am roses challenge blog this month, good luck!
    Hugs,
    Tamara xx

    OdpowiedzUsuń
  8. This is amazing! Love all the details! Thank you for playing in our I Am Roses Challenge! Hugs, Rosie

    OdpowiedzUsuń