Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 2 listopada 2016

Bingo - najnowsze wyzwanie Crafty Moly


Cześć. 

Wczoraj wieczorem ruszyło listopadowe wyzwanie na blogu Crafty Moly,

którego tematem jest Bingo. 

Ja tym razem proponuję kartkę świąteczną, ze wspaniałą grafiką Agi Borysewicz.

Sezon świąteczny w tym roku rozpoczęłam szybciej niż zazwyczaj, 

mam nadzieję, że nie skończy się on na kilku propozycjach.

Niestety jak to w dzisiejszym świecie jest - czas się skraca na wszystko

i brakuje go coraz bardziej. 

Oto moja propozycja:

- trzy warstwy
- media (chlapania tuszem)
- tekturka






Tutaj przedstawiam Wam tabelkę do wyzwania Bingo:

Tekturka ze sklepu użyta w projekcie:

Tekturka 997a- zimowa kolekcja Gwiazdki G5.


Zapraszam serdecznie do udziału w wyzwaniu

Pozdrawiam.



3 komentarze: