Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 21 czerwca 2017

urodzinowy baner z kolekcji DCWV


Cześć.

Dziękuję, że tu do mnie zaglądacie.

Chciałam Wam dzisiaj zaprezentować urodzinowy baner jaki powstał już jakiś czas temu, bo aż

w lutym tamtego roku, tylko jakoś taki nie miałam kiedy naskrobać postu.

Baner zrobiony został na urodziny mojej córki.

Do stworzenia banera wykorzystałam następujące kolekcje

z bardzo szerokiej gamy produktów DCWV:

- Banner Stack
- Cardstock Stack
- Flip Side
- Confetti

Zapraszam na kilka skrótów z poszczególnych etapów realizacji.













Dziękuję za uwagę i pozostawione słowo.

Pozdrawiam serdecznie.

1 komentarz: